Friday, February 7, 2014

Mul on imeline tütar :)

Raske on panna sõnadesse seda, kui tänulik ma olen, et mul on tütar.
Marta ootamise alguses nägin unes väikest ilusas valges kleidikeses tumedapäist tüdrukut, kes mulle naeratas.  Peale seda teadsin, et tulemas on tütar.  Varsti, ühel õhtul hakkasin veritsema, haiglas selgus, et oli raseduse katkemise oht.  Küsiti, kas soovin rasedust säilitada... 
Mitmeid kuid hiljem, pärast pikka "liikumatut" perioodi, sündis läbi suure vaeva ja valu Marta.
Esimene pool aastat oli ta ainult issi tütar, seejärel leppis ka minuga.  Sellest alates, kui jalad alla võttis (umbes 10. kuuselt) sai temast korraga tõeline päikesekiir.  Kahe aastaselt, kui temast sai vanem õde, andis ta teada, et kui ta kasvab suureks tahab ta saada emaks.  Viieselt joonistas ta pildi oma tulevasest perest, kuhu kuulus 32 last ja lokkidega mees:) 
Täna leidis ta oma paberite seast ühe kõne, mille ta täiesti ise ettevalmistas ja esitas sakramendikoosolekul, viie aastaselt.  Uskumatu, aga tõsi!  Minu ilus, tark, julge ja lihtsalt imeline tütar!

No comments: