Sunday, June 2, 2013

Maikuu mõtted kokkuvõtvalt II osa

Vanem Henry B. Eyeringi kõne oli lihtsalt suurepärane.  "Each of us who has listened has heard ...counsel on the importance of a mother in the home." Mulle meeldis tohutult järgnev mõte - "Those with keys are responsible to warn even when their counsel might not be followed."

Vanem Monte J. Brought jätkas kutses teenimise teemadel.  Meid on kutsutud teenime nendes kutsetes, mitte meie endi soovi ja tahte pärast, ega ka mitte seepärast, et oleme teistest paremad või ära teeninud mingi "parema" ameti, vaid Issandale teada oleval eesmärgil ja põhjusel. (Vt 2. Timoteosele 1:8-9)  "It is very dangerous for any of us to think we have earned the right to a Church calling."

Vanem Sheldon F. Childi kõnest sain veidi nõu, kuidas paremaks lapsevanemaks saada.  Ometi meie peres kahjuks see kuidas tema isa teda kasvatas eriti ei toimi.  Järelikult see ikka oleneb lapsest ka.  Carliga ei ole mingit probleemi, ma teen nimekirja  või plaani sellest mis tuleb ära teha ja ta teeb.  Teiste lastega kahjuks nii lihtne ei ole.  Sain kinnitust, et väärtuskasvatus on endiselt vajalik - ausus, vooruslikkus. 
"When we say we will do something, we do it.
When we make a commitment, we honor it.
When we are given a calling, we fulfill it.
When we borrow something, we return it.
When we have a financial obligation, we pay it.
When we enter into an agreement, we keep it."
 
Mulle meeldis tohutult ka vanem Dennis E. Simmonsi kõne Pühast Vaimust.  "The Holy Ghost is a personage of spirit who generally communicates not through physical senses but by touching the heart and mind—in other words, He speaks through thoughts, impressions, and feelings and does so softly."
 
Ja muidugi vanem Hollandi kõne, mis ei saa lihtsat kedagi külmaks jätta.:)  "Yours is the work of salvation, and therefore you will be magnified, compensated, made more than you are and better than you have ever been as you try to make honest effort, however feeble you may sometimes feel that to be."  Mul oli just eile selline päev, kui ma tundsin, et enam ei jaksa.  Aga õnneks on mul imeline abikaasa, kes teadis täpselt kuidas mind aidata.  Tegelikult olen ma nii õnnelik, jah on raske, ma ei eita seda, aga on ka palju ilusat ja toredat ja imelist:)

No comments: