Wednesday, June 5, 2013

Tõeline printsess usub imedesse

Iga kord kui ma mõtlen imedele, tuleb mulle kõigepealt meelde üks ilus laul, mida me ikka aegajalt kiriku kooriga (või ansamblis) laulame, Sally DeFordi "Imed". Eriti üks lõik - "Kannan naabri koormaid, aitan teda meeleldi, Päästja armastust ma jagan, alati kui saan.  Tema suurendab mu püüdlust, lõpuks mõistma hakkan ma, et mõnest väiksest lihtsast teost saab alguse kord suur."  Tihti olemegi meie need imetegijad, läbi kelle saadab Isa korda suuri asju oma laste heaks.

Ime on miski mida ei saa seletada.  Kuigi minu jaoks on ime ka internet ja palju muud seesugust, ei ole see ometi tõeline ime, sest on neid kes suudaksid seda teaduslikult seletada.

Minu elus on olnud palju imesid.  Ometi ei räägi ma nendest tavaliselt avalikult, sest meile on kirikus õpetatud, et usule järgnevad imeteod mitte vastupidi.  Seega ei oleks hea kui keegi tuleks kirikusse seetõttu, et ta on kuulnud liikmetega toimunud imedest või olnud nende tunnistajaks.  Selline liige ootaks pidevalt imesid ja oleks pettunud kui need viibivad. 
Vahel aga õhutab Püha Vaim meid oma kogemusi jagama, sel juhul peaksime loomulikut seda tegema. 
Mina usun imedesse!  Neid juhtub iga päev:) 

Soovitan samal teemal lugemiseks http://www.lds.org/ensign/2001/06/miracles?lang=eng

No comments: